Thursday, June 17, 2010

hairstyle

First we say love, then we think about what it might be. When we found out what love is, we turn around and say nohting at all!

Tegelt mis mure ikka tänast üle elada oli. Suur mure oli, aga elatud see ju sai, muidu mind siin praegu ju ei oleks. Ma tegelesin kõige võimaliku mõttetusega tänasel päeval. Filmide sekka sattusid animafilm Bolt (osades Miley Cyrus ja John Travolta) ning taaskord Twilight. No seda vaatan siis alati kui igav on, aga mitte tervet filmi, lemmikkohti. Nii möödus minu 2h film 20 minutiga. Mõtle, see on vaid 20 minutit 24 h ehk 1440 minutist. Mida ma ülejäänud 1420 minutit tegin? No umbes 00:00 kuni 10 ma agasin. See jätab mulle üle veel 820 minutit. Millest kohe kindlasti poole ajast ma lihtsalt passisin. Umbes 30 410′st olin raamatukogus isa ja emaga. Ning 310 minutit on kadunud teadmatus. Ja nüüd uuest päevast 11 minutit olen ma teinud ka täpselt null kasuliku liigutust. Võibolla toksisin paar klahvi kirja, keda see ikka huvitab!

Hetkel olen ma ikka täielikust rahuringis. Kuulan lugu nimega: classical- relaxing piano music. Ma poleks kunagi arvanud ka mitte, et selline muusika võiks lihtsalt nii julmalt hästi mõjuda. Ausalt, seda on raske seletada. Isegi raske mõista. Ausalt. Raske on kirjeldada kui hea see on. Mõnusad helid käivad läbi su pea ja see viiks nagu kõik halva ja mõttetu pahna ning samuti ka kõik kõige parema. Jättes alles vaid tühjuse, et sa ei peaks vaevama end sellega et mõtled millegi peale. See oleks tihti nii vajalik. Võibolla hetkel lihtsalt veab. Ma ei oska seda öeldagi, sest ma pole midagi sellist ennem teinud. Mul ei ole kunagi olnud klassikalisest muusikast mingeid eelarvamusi, ma tean et see on olemas, aga minu elus ta suurt rolli pole mänginud. Võibolla ainult muusika tunnist hammase lastavad seinapurustajaid (sealt see pragu tegelikult saigi). Aga jah, Twilight on mu guide. Vedas muu nii mõnusa muusika juurde ( nüüd kuulan: Mozart- pachabel Cannon in D.piano.) sekka. Ma ei ütle, et ma oleks avastanud teda kui sellena et ma nüüd hakkangi seda kuulama või et ma võtan ta oma playlisti vastu. Võtan lihtsalt teadmiseks, et see oleks teatud hetkedel nii kasulik. Mitte kurbadel hetkedel vaid siis kui vajad end tühjendada, hinge puhastada-värskendada! :)

Niipalju siis minu klassikast. Igatahes hetkel mõtlen ette, ette ette,palju ette. Tegelikult mitte väga, vaid järgmise nädala teisipäeva peale .

26skin6002

Nimelt teisipäeval lähen ma juuksurisse ja pole siiani veel otsustanud päris. See tähendab, olen otsustadun värvimise osas- värvin oma värvi tagasi, aitab sellest triibutamisest. Aga mis ma lõikusega teen, ma olen otsustanud et lõikan tukka ette aga ma ei ole päris kindel, et millist. Tegelt need suht sarnased variandid aga samas natuke erinevad siiski:

No comments:

Post a Comment